top of page

Garanti ve İade Koşulları

Garanti ve İade Koşulları
Garanti Şartları
Ürün Görseli

Sitemizde bulunan ürünlerin resimleri temsilidir. Ürünlerin boyutları hakkında intiba oluşması maksadıyla eklenmiştir. Bu sebeple site üzerindeki görsel ile gönderilen üründe farklılıklar olabilmektedir.


Değişim
Satılan ürünler içerisinde, elektronik sarf malzemeler harici olan elektronik kitler, test ve ölçüm cihazları, adaptörler vb. üretici firmaların kullanım (kullanım kılavuzu, kutu üzerinde bilgilendirme, üretici web sitesi vb. yerlerde) bilgilerine uyulduğu halde problemli olması durumunda yenisi ile değiştirilmektedir.


İade kargosu
İlk 10 gün içinde arızalanan ürünlerin kargo ücretleri, çalıştığımız kargo firmaları(Yurtiçi/Sürat) ile gönderilmeleri durumunda tarafımızca karşılanır.


Arızalı yeni ürün
Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler "arızalı yeni ürünler” sınıfına girer. Bu tip ürünleri, orijinal ambalajında ve bütün aksesuarlarıyla birlikte, "alındığı gibi” olmak koşuluyla doğrudan tarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır.


İşlem süresi
Tarafımıza ulaşan ürünlerin işlem süresi, değişim ise tedarikçi firmanın  stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servisin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir.


Firmamız, bir mağduriyet yaşanmaması için tedarikçiler ve yetkili servislere gerekli yaptırımı uygulayarak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya gayret göstermektedir.


İptal ve İade Koşulları
1.Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
2.Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
3.Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
4.Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile  alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise,  Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
5.Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
6.Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.
Satın alınan ürün bedeli ödenmezse:
7.Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
Yetkisiz Kredi Kartı kullanılarak yapılan alışverişler:
8.Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından direnç.net’e  ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri AES’ye ait olacak şekilde AES’ye  iade etmek zorundadır.


Öngörülemeyen sebeplerle ürün süresinde teslim edilemezse:
9.AES’nin öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 23 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
Alıcının ürünü kontrol etme yükümlülüğü:
10.Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.

Cayma Hakkı:
11.ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde, AES’ye aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
12.Satıcının cayma hakkı bildirimi yapacağı iletişim bilgileri:
Şirket:AES AZİZ ERKUT
Web Adresi: www.aes.info.tr
Adres:  Satıcı Tarafından Kargolanan Adrese İade Göndere Bilirsiniz.
Eposta :azizerkut@hotmail.com
             aesistanbul@gmail.com
Tel :     +90 544 966 52 51

Cayma Hakkının Süresi:
14.Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar AES’ye aittir.
15.Cayma hakkının kullanılması için 7 günlük süre içinde AES’ye  iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

Cayma Hakkının Kullanımı: 
16.3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
17.İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

İade koşulları:
18. AES’ye cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 7 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ nın belirttiği adrese, iade sebebiyle oluşan alacağını 7gün içerisinde banka hesabına ve kredi kartı hesabına  iade etmek ve 7 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
19.ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında AES’in zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.

bottom of page